نرم افزارها

نرم افزار تبدیل اعداد انگلیسی به اعداد فارسی استاندارد با یک کلیک

نرم افزار تبدیل اعداد انگلیسی به اعداد فارسی استاندارد با یک کلیک

یکی از مشکلاتی که همیشه هنگام ارائه گزارش های آماری وجود دارد اعداد انگیسی موجود در جداول است. علت این مسئله ناشی از خروجی های نرم افزارهای تحلیلی مانند SPSS ، Excel و … است. در بیشتر مجلات داخلی و دانشگاه ها هنگام ارائه گزارش در قالب مقاله و یا پایان نامه، از پژوهشگر خواسته می شود که اعداد موجود در گزارش ها را با اعداد فارسی و با رعایت ممیز فارسی ویرایش کند که این مسئله در زمانی که حجم جداول آماری زیاد باشد خیلی وقت گیر و خسته کننده می شود. اگر پژوهشگر بخواهد اعداد موجود در جداول را یکی یکی اصلاح کند خیلی زمان گیر می شود و از آنجایی که هنگام تایپ علامت ممیز فارسی، اعداد سمت چپ و راست ممیز نیز جا به جا می شود بر شدت این مسئله افزوده می شود. راه های مختلفی در این زمینه جهت حل این مشکل تا به حال ارائه شده است اما به علت کامل نبودن این روش ها، غیر کاربردی محسوب می شوند.

پایگاه تخصصی تحلیل آماری برای حل این مشکل یک راه حل نهایی و قطعی در قالب نرم افزار، ارائه داده است. بطوری که اعداد فارسی استاندارد شده در تمامی رایانه ها بدون تغییر نشان داده می شود و مشکل سایر روش های مطرح شده را ندارد. به کمک نرم افزار تبدیل اعداد انگلیسی به اعداد فارسی، با چند کلیک ساده هزاران عدد انگلیسی در کمتر از یک ثانیه به فرمت استاندارد فارسی تبدیل می شوند بنابراین هیچ کدام از مشکلات فوق دیگر بوجود نخواهد آمد و پژوهشگران به جای صرف وقت برای تایپ و ویرایش اعداد می توانند بر جنبه های اصلی پژوهش خود تمرکز کنند.

ویژگی های نرم افزار

  • تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی با رعایت علامت ممیز فارسی
  • تبدیل میلیون ها عدد انگلیسی به فارسی استاندارد در یک ثانیه
  • تبدیل اعداد منفی انگلیسی به اعداد فارسی استاندارد
  • تغییر فونت و اندازه قلم در هنگام تبدیل کردن اعداد انگلیسی به فارس
  • گرد کردن (رند کردن) اعداد به تعداد رقم های اعشاری دلخواه در زمان تبدیل کردن اعداد انگلیسی به فارسی
  • حذف کاراکترهای غیر عددی در هنگام تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی استاندارد
  • تبدیل اعداد انگلیسی جداول آماری مقالات و پایان نامه ها فقط با یک کلیک
  • این نرم افزار فقط اعداد داخل جداول نرم افزار word و اکسل را به حالت فارسی استاندارد تبدیل می کند و برای اعداد انگلیسی داخل متن قابل استفاده نیست.

این نرم افزار برای کلیه دانشجویان، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، حسابداران، کارمندان، ویراستاران و ناشران کتاب کاربرد دارد و علاوه بر صرفه جویی در وقت باعث زیبا تر شدن گزارش های ارائه شده می شود.

علاوه بر تبدیل اعداد انگلیسی به فارسی، امکانات زیادی جهت تبدیل حالات مختلف اعداد در نظر گرفته شده که در مثال های زیر بصورت تصویری آورده شده است

تصاویری از نرم افزار و قابلیت های آن

خرید نرم افزار

خرید آموزش تحلیل آماری

برای انتقال به صفحه خرید محصول کلیک کنید

5/5 - (1 امتیاز)